14 Mart 2015 Cumartesi

FLEXİSPY'IN UYUMLU OLDUĞU TELEFONLAR

05:09 Yorum Yok

FLEXİSPY'IN UYUMLU OLDUĞU TELEFONLAR

Flexispy cep telefonu dinleme programının hangi telefonlarla uyumlu olup olmadığı, hangi telefonlarda çalışıp çalışmadığını aşağıdaki listeden kolaylıkla bakabilirsiniz. Eğer yükleceğiniz telefon modeli aşağıdaki listede varsa programı gönül rahatlığıyla çalıştırabilirsiniz.

  • Flexispy marka ve model ayırt etmeksizin Android işletim sistemi 2.3 ve 5.0.1 arasında olan bütün Android yazılımlı telefon ve tabletlerle uyumludur. Bu android işletim sistemine sahip olan bütün telefon ve tabletlere kurabilirsiniz. 

  • iPhone telefonlarda ise IOS 6.x ile IOS 8.1.1 olan bütün iPhone işletim sistemine sahip olan iPhone ve iPad'lerde çalışır. Yalnız iPhone telefonlara yükleme yapılmadan önce yapmanız gereken ufak bir işlem bulunmaktadır. İphone telefonlarda jailbreak yapmanız gerekmektedir.

  • Blackberry markalı telefonlarda ise, işletim sistemi 5.0 ile 7.1 arasında olan tüm Blackberry telefonlarında çalışır.

  • Nokia telefonlarında symbian işletim sistemi symbian anna ve symbian belle işletim sistemli olanlarında çalışır. Bu telefonlarda çok rahatlıkla programı çalıştırabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Telefon Dinleme Programları Copyright © 2015
Powered by Blogger Published.. Blogger Templates